09126873948 مهندس توده فلاح

ایتا بله تلگرام واتساپ >>>

انواع کفپوش های گرانولی تولید شده از ذرات گرانول حاصل از لاستیک ماشین ها می باشند که ابعاد و ضخامت های مختلفی دارند و در سایز های گوناگون به فروش میروند.کفپوش های گرانولی تحت فشار دردستگاه ؛ پرس شده و در رنگ های مختلف ساخته میشوند .

انواع کفپوش های گرانولی که در موضوعات بعدی به آن میپردازیم .

ازتمامی کفپوش های گرانولی که در تیتر های بعدی نام میبریم برای کف سازی ورودی ساختمان ها _ مهد کودک _ پارک _ باشگاه های ورزشی _ سالن رقص _ بیمارستان ها _ باشگاه بدنسازی _ اطراف استخر _ مکان های پیاده روی _ اماکن تفریحی _ استفاده می کنند .

انواع کفپوش های گرانولی

 

کفپوش گرانولی شیار دار :

کفپوش گرانولی اصطبل :

انواع کفپوش های گرانولی اصطبل از  همانطور که از اسمشان پیداست برای کف سازی مکان نگه داری اسب ها و حیوانات چهار پا به کار میرود که جنس این کفپوش ها عایق رطوبت میباشد به دلیل اینکه اصطبل همیشه سرد میباشد و ممکن است رطوبت داشته باشند به راحتی تمیز میشوند درباشگاه های سوار کاری ازکفپوش های گرانولی اصطبل استفاده میکنند این کفپوش ها باید نرم باشند تا در زیر پای حیواناتی که در طولانی مدت داخل اصطبل هستند راحت باشد و دچار مشکل نشوند .
کفپوش های گرانولی اصطبل از بیماری های قارچی و میکروب ها جلوگیری میکند و ضد عفونی کردن آن ها در وقت صرفه جویی میکند .

انواع کفپوش های گرانولی

 

کفپوش گرانولی لاستیکی :

انواع کفپوش های گرانولی امروزه خریداران زیادی را به خود جذب کرده است .
این کفپوش ها از ماده اولیه گرانول ساخته میشوند که مقاومت بالای این کفپوش ها باعث طول عمر آن ها میشود .
گزینه عالی برای پوشش دادن کف مکان ها کفپوش انعطاف پذیر و بادوام کفپوش های لاستیکی است .
کفپوش های گرانولی لاستیکی از انواع کفپوش های گرانولی به صورت قطعه ای وحتی پازلی تولید میشوند که نصب آن ها بسیار راحت میباشد و در وقت صرفه جویی میشود .
از این کفپوش ها در فضا های باز و سرپوشیده استفاده میشود و از پخش شدن گرد و خاک جلوگیری میکنند .
کفپوش های گرانولی لاستیکی از انواع کفپوش های گرانولی حاصل فشار و چسبندگی چسب صنعتی در دستگاه ها پرس بر روی دانه های گرانول است و به راحتی به وسیله چسب یا بدون چسب در مکان ها کف سازی میشود .

کفپوش گرانولی پرورش اندام :

انواع کفپوش های گرانولی پرورش اندام از انواع کفپوش های گرانولی درباشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد این کفپوش ها طوری ساخته میشوند که فشار وارد شده از دستگاه های ورزشی _ پرت شدن دمبل ها _ حرکات افراد ورزشکار و.. را تحمل و اصطکاک و استقامت کافی را داشته باشند .
کفپوش های گرانولی پرورش اندام محافظ و ضربه گیر هستند و از لغزش جلوگیری میکنند این مسئله ایمنی ورزشکاران را تامین میکند .
درانتخاب رنگ کفپوش های گرانولی پرورش اندام باید دقت کرد زیرا رنگ کفپوش به ورزشکاران روحیه میدهد و انرژی منفی را از آن ها میگیرد .
کیفیت کفپوش های گرانولی پرورش اندام بستگی به طرز تولید آن ها دارد که مراحل تولید را به ترتیب طی کنند و دارای استاندارد بهداشتی می باشند .

کفپوش گرانولی پارکی :

از انواع کفپوش های گرانولی پارکی درمکان های بازی کودکان _ پارک ها و پیاده روی ها حتی شهرسازی برای کف سازی استفاده میکنند .
کفپوش پارکی مقاوم هستند و درجاهای شلوغ به کاربرده میشوند .
این کفپوش ها با رنگبندی های مختلف و اندازه و ابعاد مختلف درضخامت های بالا و استحاکم قوی تولید میشوند .
کفپوش های پارکی لاستیکی کفپوش پارکی تاتامی و کفپوش تخم مرغی هم زیر مجموعه انواع کفپوش های گرانولی پارکی است .
کفپوش های پارکی ضدآب هستند و طول عمر بالایی دارند و تحمل وزن بالا را هم دارند .
در ساخت کفپوش های پارکی رنگ های شاد استفاده میکنند که روحیه بخش به افراد و بچه هایی میباشد که در فضاهای باز و تفریحی حضور دارند .

انواع کفپوش های گرانولی

کفپوش های گرانولی رنگی :

انواع کفپوش های گرانولی همیشه در یک رنگ ساده نیستند امروزه با درخواست مشتریان عزیز رنگ های زیادی به این کفپوش ها اضافه شده که خریداران هر رنگی را که بخواهند میتوانند سفارش دهند .
کفپوش های گرانولی با رنگ های مختلف : ابی _ قرمز _ اخرایی _ مشکی _ طوسی _ سفید _ سبز _ نارنجی _ سورمه ای _ بنفش _ قهوه ای _ زرد _ کرم و … در خدمت مشتریان عرضه می گردد .
بسیاری از خریداران درخواست کفپوش های گرانولی رنگی را با ترکیب رنگ های دیگر دارند که باز هم ایده خاصی میباشد و سلیقه ای است .
ترکیب رنگ ها ی کفپوش گرانولی خاصیت زیبا و جلوه بخشی در کف پوشی مکان ها میدهد .
ترکیب این رنگ ها : سفید مشکی _ آبی طوسی _ سبز آبی _ قرمزسفید_ مشکی آبی _ سفید آبی _ اخرایی سفید و …می باشد .
رنگ های اصلی که بیشترین فروش را در کفپوش های گرانولی رنگی دارند ؛ آبی _ مشکی _ سفید _ اخرایی و ..هستند که این رنگ ها خاصیت گرم و سرد دارند و ترکیب رنگ های گرم و سرد ( مشکی و قرمز ) _ رنگ های سرد با سرد (مشکی وطوسی )
وحتی ترکیب رنگ های خنثی هم به انواع کفپوش های گرانولی خاصیت چشمگیر و زیبایی می دهد‌.

ویژگی انواع کفپوش های گرانولی :

همه کفپوش های گرانولی استحکام و مقاومت مورد نیاز را دارند.
کفپوش های گرانولی چرک تاب نیستند مگر در رنگ های روشن و این کفپوش ها با یک دستمال‌مرطوب یا طی و مواد ضدعفونی تمیز میشوند وهیچ حساسیتی ندارند .
همه کفپوش های گرانولی در ضخامت واندازه های مختلف به بازار عرضه میشوند که طول عمر بالایی دار ند حداقل ۵سال و حداکثر تا ۱۲ سال میشود از آن ها در کف پوشی مکان هایتان استفاده کنید به طوریکه حتی کوچکترین ساییدگی _ خراب شدن _ فشرده شدن را نبینید .
کفپوش های گرانولی از انواع کفپوش های گرانولی به صورت قطعه ای و پازلی میباشند که نصب آسان آن ها مشتریان را از خرید کفپوش راضی کرده است که باعث صرفه جویی دروقت میشود و با نهایت سلیقه مکان های شما کف پوشی میشود .
اتصال کفپوش ها به کف مکان ها به وسیله چسب امکان پذیر میباشد.
ویژگی مهم تمامی کفپوش های گرانولی اینست که دربرابر باد _ باران _ برف _ فشار _ وزن بالا _گردوخاک _ رطوبت و … هیچ واکنشی نشان نمیدهند .

کفپوش گرانولی چمن :

امروزه چمن های واقعی با قیمت های بالا به فروش میروند و برای ابیاری این چمن ها هزینه گزافی پرداخت میشود که هم به اقتصاد هم به کمبود آب ضرر میرساند .
اما خوشبختانه تیم تخصصی ما با درنظر گرفتن ساخت کفپوش از انواع کفپوش های گرانولی چمنی این مشکل را رفع کرده است که هم قیمت آن خوب هم کیفیت مرغوب و هم در آب صرفه جویی میشود و حتی نگران خراب شدن یا کنده شدن چمن نباشید کفپوش های چمنی یکی دیگر از انواع کفپوش های گرانولی با کیفیت بالا وتحمل فشار ساخته شده اند و تا هر زمان که بخواهید میتوانید از آن استفاده کنید ضمن اینکه در طرحهای مختلف تولید می شوند قیمت مناسبی هم دارند .
از کفپوش های چمنی در باغ های شخصی _ ویلا ها هم میشود استفاده کرد .
این کفپوش ها سایز بندی دارند و در سایز های مختلف موجود هستند .
رنگ این کفپوش ها به آسانی تغییر نمیکند و بیشتر کفپوش های چمنی به رنگ سبز هستند .
شما میتوانید برای کف پوشی مکان های ورزشی سر باز از کفپوش چمنی استفاده کنید .
کفپوش های چمنی در پارک ها هم به کاربرده میشوند.

کفپوش گرانولی تخم مرغی :

کفپوش های گرانولی تخم مرغی دارای پایه هایی همانند تخم مرغ هستند که به آن ها کفپوش تخم مرغی میگویند .
از کفپوش های تخم مرغی از انواع کفپوش های گرانولی برای آبیاری باغ ها و زراعت استفاده میکنند . پایه تخم مرغی این کفپوش ها اب را به راحتی از خود عبور میدهند و باعث ساییدگی نمیشوند و این پایه اجازه ورود رطوبت را به کفپوش نمیدهد این امتیاز مهمی است که‌کفپوش گرانولی تخم مرغی را ازدیگر کفپوش ها متمایز میکند .
انتخاب اندازه مناسب کفپوش های تخم مرغی بسیار مهم میباشد . ضخامت بیشتراین کفپوش ها تا ۴۳ میلی متر میباشد .

چرا کفپوش گرانولی تخم مرغی
جواب اینست که : کفپوش های تخم مرغی از ذرات گرانول ساخته شده اند که درقالب های مخصوص ریخته میشوند و بعد ازحرارت _ فشار و آماده سازی به صورت تخم مرغی در می آیند.
از کفپوش های تخم مرغی در فضای بازی کودکان _ پارک ها و پیاده روی ها هم استفاده میشود .این کفپوش ها دارای استاندارد های روز دنیا هستند که طرفداران زیادی دارد .

انواع کفپوش های گرانولی

 

انواع کفپوش های گرانولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *